Tuesday, April 27, 2010

疲れたんですね~

先生にそう言われたんだ、そして、「昨日、お疲れ様です」

まあ、それもあるし、でも、そんな授業はぜんぜんまだ慣れていないよ!!慣れられねぇよ。できるだけ寝ないように頑張ったのに、5分も経ってないで、もう目を閉じてしまった。仕方ないにゃ~

でも、結局、悲しいよ、このままじゃ。もう4週間目だよ。毎回もこうなると、ダメだよ。やっぱり、私、ダメだなぁ。授業の内容も分からないし、宿題のほうも進んでないし、毎日も、怠けたり 。

バカじゃない?

blah, enough complaining as if you're the only one having difficult times. there are others suffering even worse more than you could plausibly imagine. be grateful enough of what you have, there's always others who would be more than glad to be in your place. think of that, and no more grumbles.


an excerpt from a song i like from radwimps, Yumebanchi:
叶えた夢の数を数えよう叶わない夢は誰かがきっとどこかで...
「僕がたっていることはきっと誰かの願ってる場所で
誰かがたっている場所がきっと僕の望む場所で」
誰かがきっと今僕にとっての夢を叶えてくれている
僕もきっと誰かにとっての夢の叶えている 



はい、先生、これからも頑張りますよ、僕をちゃんと見てよ、今度寝ないよ!!


yea, i know this is kind of pointless, but i just need to blurt this out somewhere. this selfish narcissistic me can no longer hold more of this depressing thoughts and these negative auras are asphyxiating.

No comments: